Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T18:52:08+03:00
Oraşul meu idealDacă ar fi să descriu oraşul meu ideal, acesta ar avea dimineţi răcoroase de vară, cu miros de ploaie şi iz de sare. Aş deschide larg ferestrele şi marea m-ar privi din zare, cu imensitatea ei liniştită.În oraşul meu ideal nu ar fi trafic şi ai putea circula în pace cu tot ce îţi place: maşină, bicicletă, cărucior sau tricicletă. Pe alocuri străzile largi, cu trotuare late şi bine umbrite de copaci bătrâni cu miros de castane şi nuci, ar lua turnuri abrupte, transformându-se în străduţe pietruite, taman bune să te pierzi pe ele. Acolo ar fi diverse localuri, bistrouri cu miros de patiserie aburindă şi cafele proaspete, sau mici magazine cu comori ascunse.Nu ştiu dacă m-aş saluta cu toată lumea, căci e totuşi un oraş mare, însă oamenii s-ar privi liniştiţi, cu zâmbetul unora care nu se grăbesc nicăieri, dimpotrivă, au tot timpul din lume, iar asta înseamnă şi timp de poveşti şi de “politeţuri”. Orasul viselor mele este o metropolă în toată regula, dar una cu biblioteci, teatre, magazine de tot felul, artizani, cultură multă – un stadion maaare pentru concerte, librării, bistrouri şi piaţete.În oraşul meu ideal ar fi curat şi multă, multă civilizaţie. Fără afişe pe stâlpi şi bannere pe clădiri, dar cu multe flori şi bănci. Fără zgomote stridente, cu multă linişte şi poate ciripit de păsărele. Fără gropi şi denivelări, doar cu trotuare dreeepte şi străzi perfect asfaltate. Fără canalizări care răbufnesc şi aer condiţionat care picură în capul trecătorilor, dar cu multe fântâni arteziene şi cişmele. Fără ambuteiaje, însă cu multe parcări. Fără praf, mizerii şi ruine: cochet şi îngrijit ca un oraş care se şi ne respectă.Să mai spun că îl visez child friendly şi plin de variate, colorate şi imense parcuri? Sau că vreau să îi admir clădirile vechi fără să mă minunez cât de în paragină sunt şi fără să mă lovesc de un mamut modern din sticlă şi metal, unul complet nepotrivit în peisaj?În oraşul meu ideal ar fi o plăcere să trăieşti. Mi-l doresc mare cât să încapă în ele toate visele mele, dar prietenos şi accesibil. Şi mi-ar plăcea în mod deosebit ca dimineaţa să deschid larg geamul, în camera mea să intre miros de ploaie de vară şi mare şi să privesc cum pe străduţa mea trece liniştit un biciclist…
2 5 2
2014-05-19T19:03:07+03:00
    Orasul ideeal, aceasta idee porneste de la aspent pana la persoanele care locuiesc acolo. Este mereu bine sa ai vecini si persoane alaturi de care comunici usor, sa ai o legatura cu ei. Un orasel perfect reflecta persoanele intalnite in el si repet aspentul
     Un oras jecos nu te atrage , nu te face sa te simti bine. Insa un loc curat este mereu bine primit. Multa verdeata , multi copacei , multe cosuri de gunoi, multe parcuri.
     Ai nevoie de locuri de recreere si unde sa te simti bine. Locurile unde sa iti petreci timpul liber ar trebuii sa fie la fiecare pas. Ca de exempu : piscine, pizzeri , cinematografe, teatre, stadioane,cluburi sportive , muzicale si lucruri de genul acesta/
      Cand mergi pe strada sa fi salutat la randul tau , nu tu saluti si alta persoana sa stea si sa nu zica nimic. Acest lucru este o lipsa de bun simt.
      Ideeal ar fi ca toate cladirile sa aiba un aspect placut si nou .Asa as caracteriza un oras ideeal.

1 5 1