Răspunsuri

2014-05-19T18:49:42+03:00
L=8m=80dm
l=6 dam =600dm
aria = 600ori 80=48000dm2

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T18:56:14+03:00
A)L=8m=80 dam
  l=6 dam
Aria=Lx l
A=80damx6 dam
A=480 dam
b)perimetrul drept=2L+ 2 l
L=8m=800cm
l=6dam=60m=6000cm
P drep=2x800cm+2x6000cm
P=1600cm+12000cm
P drept=13600cm
Ppatrat=13600cm
P= 4xlaturi
latura=13600/4 cm
latura=3400 cm
c) aria Patratului= latura xlatura
  latura=3400cm=34m
   aria P=34mx34m=1156 m patrati
1metru patrat=1 arie
P=1156 arii


1 5 1