Răspunsuri

2014-05-19T18:33:01+03:00

Adica sa spui ce parere ai despre mesajul acelui text, despre intelesul pe care le il transmite
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T18:33:12+03:00
Adica orice text are un mesaj , fie ca este unul despre viata , moarte , frumustete, dragoste, iubie etc. Depinde de text in parte. Daca imi spui textul poate te pot ajuta mult mai bine. Sau daca te descurci... spune daca iti place sau nu s lucruri asemanatoare. Sper ca ti-am fost de folos .
pai nu prea ma descurc , deci e voraba de poezia , Ana Blandiana , Lasa-mi .. :)
este vorba de trecerea timpului , iar autoarera cere toamnei indurare pentru a nu trece mai deperte in varsta
aaa dragut , multumesc :) .
cu placere