Alcatuiti cate un enunt in care un numeral la alegere sa fie folosit cu valoare substantivala si valoare adjectivala .

2
Doi copii merg (valoare adjectivala, se acorda cu substantivul, determinandu-l)
Doi merg (valoare substantivala)

Răspunsuri

2014-05-19T18:28:16+03:00
Doi copii merg (valoare adjectivala, se acorda cu substantivul, determinandu-l)
Doi merg (valoare substantivala)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T18:28:55+03:00
Doi au mers la un spectacol special-doi-valoare substantivala                                          Doi copii au compus o poezie frumoasa-doi-valoare adjectivala                                            SUCCES!!!!!!!!!!!!!
1 5 1