Răspunsuri

2014-01-25T18:07:56+02:00
Please give me a glass (cup/mug) of water !
MUG, fraţilor... dacă omul a cerut o cană cu apă, atunci e Please, give me a mug of water!
Ideea este de cum ceri cuiva să-ți dea nişte apă şi nu cred că e vorba despre 'cană'. So, "will you give me some water" ar fi suficient. N-am auzit până acum de 'mug of water'! (in English).
please give me a cup of water
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T18:07:56+02:00
Please give my a cup of water !
cup=cana glass=pahar=> Please,give me a glass of water.!
cup = ceaşcă...