Răspunsuri

2014-05-19T18:21:25+03:00
Pai eu invat seara. Inchid tot TV, PC sa fie cat mai multa liniste iar apoi mai repet dimineata o data si gata.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T18:22:29+03:00
Pentru a invata usor trebuie sa  te concertrezi si sa fii intrun loc linistit . Poti sa inveti pe aliniate (putin cite putin) apoi sa scrii pe o foaie tot ceaa ce tii minte .

Sper ca te-am ajutat .