Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T17:47:46+02:00
Cel in care exista lemnul are greutatea mai mica deoarece lemnul are densitate mai mica decat apa ! deci cel care are doar apa are greutatea mai mare ! asta in cazul in care lemnul nu e doar un chibrit care se ridica la suprafata apei ! in acest caz apa fiind la acelasi nivel, greutatea chibritului va face diferenta :) adica va fi mai greu !
2014-01-25T17:49:00+02:00
Cel gol. pentru ca lemnul are densitate mai mica ca apa.

2 4 2