Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T17:51:27+03:00
A) 2248-9=(2248-10)+1=2238+1=2239          2248-90=(2248-100)+10=2148+10=2158
B) 3637-9=(3637-10)+1=3627+1=3628          3637-90=(3637-100)+10=3537+10=3547
C)6600-9=(6600-10)+1=6590+1=6591           6600-90=(6600-100)+10=6500+10=6510
4 4 4
2014-05-19T17:51:37+03:00
A)2248-9=(2248-10)+1=2238+1=2239
2248-90=(2248-100)+10=2148+10=2158
b)3637-9=(3637-10)+1=3627+1=3628
3637-90=(3637-100)+10=3537+10=3547
c)6600-9=(6600-10)+1=6590+1=6591
6600-90=(6600-100)+10=6500+10=6510
2 5 2