Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T17:20:30+03:00
X(x^2-3x+2x-6)=0
x(x^2-x+6)=0
x^3-x^2+6x=0

ce inseamna semnul ^ ?
putere
spuneti-mi va rog
inseamna la puterea numarului care e in fata. x^2 - x la puterea a doua, x^3- x la puterea a treia
multumesc
2014-05-19T17:42:42+03:00
X''+2x+x'''-3x''+2x-6=0
x'''-2x''+4x-6=0
inmultesti primul termeni din prima paranteza cu fiecare termen din paranteza a doua,apoi al doilea termen din prima paranteza cu fiecare termen din paranteza a doua