Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T17:01:40+02:00
Ca orice alta persoana si prietenul meu are defecte dar intotdeauna stie sa le ascunda in spatele calitatilor pe care si le pune in valoare cu fiecare ocazie. nu am crezut niciodata ca e perfect pentru ca stiu ca nimeni nu e perfect dar asa cum el ma accepta asa cum sunt asa ii accept si eu lui defectele.  nu apreciez doar aspectul fizic dar,de ce sa mint, imi place cum arata. imi place ca putem vorbi impreuna despre orice, ma ajuta cand gresesc, ma sfatuieste in multe privinte, dar cel mai important este ca este acolo de fiecare data cand am nevoie.
62 4 62
2014-01-25T17:05:13+02:00
Cel mai bun prieten al meu este X are  ........... ( il descri  ) . El este acolo mereu cand am nevoie  . Este singura persoana care ma cunoaste cu adevart ,care imi este mereu alaturi . X da cele mai bune sfatui si face cele mai bune glume .
 

23 3 23
El, Ea este persoana cu cre imi impartasesc gandurile , dorintele , nebuniile care imi trec prin cap .
La el pot gasi mereu alinare .
X este persoana care ma ajuta sa trec peste probleme
Sunt bune ???