Ce importanta are zapada pt pamant si plante, viata plantelor si a animaleleor iarna.am de facut un text.

2
Pai, stratul de omat protejeaza culturile de temperaturile scazute ale iernii, iar topirea acestuia la inceputul primaverii asigura un nivel optim de apa.

Răspunsuri

2014-01-25T16:51:58+02:00
Zapada este importanta pentru pamant,plante deoarece in momentul topirii lor din zapada se scurge apa care le ajuta pentru a trai.
:d
:D
esti?
deci zapada mai ajuta plantele si altfel de exeplu le fereste de inghet la fel ca si o paturica calda :D
ms mult.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T16:53:22+02:00
Pentru pamant este buna pentru ca odata ce se dezgheata primavara ofera plantelor umiditatea necesara cresterii si dezvoltarii cat mai bune insa nu trebuie sa fie o dezghetare rapida pentru ca atunci poate provoca inundatii. cu cat este mai lenta cu atat mai bine pentru ca nu se acumuleaza surplus de apa la suprafata pamantului,acesta reusind sa absoarba toata apa. culturile ce se pun toamna sunt protejate in timpul iernii de intreaga patura de zapada ce se afla peste pamantul cultivat cu aceste seminte.