Răspunsuri

2014-05-19T16:52:26+03:00
Scrii despre ceea ce omul pierde in viata asta doar pentru a rezolva niste probleme inutile si uita ca au familie si cineva care il iubeste

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T17:23:54+03:00
Poti sa scrii ca omul iubeste sa isi traiasca viata
Se apara de tot ce e rau..dar pana la urma va veni si clipa in care mori..
Te aperi te feresti dar la moment dat te intrebi de ce ai facut toate aceelea,si intr-un fel parca ai regreta
2 5 2