Cine ma ajuta cu un discurs la franceza sa dureze max 3 min despre orice! Familie,prietenie,scoala...

2
sa imi spuna in romana si fac
:) nu e on :)
vad :D
deci...ai putea incepe spunand ca aceste lucruri sunt foarte importante tine...cu propria ta familie iti petreci foarte mult timp si cand vreo problema le ceri parera celor din familie...apoi iti descri mama,tatal si etc...apoi spui ca prietenia este una din cele mai frumoase lucruri din viata unui adolescent si iti descri cei mai buni prieteni/prietene..apoi despre scoala poti spune ca e un loc pt a te intalni cu prieteni si pt a invata ceva nou care ar putea sa te ajute pe viitor,si mai spui
ce iti mai place la scoala

Răspunsuri

2014-01-25T16:57:19+02:00
Aujourd'hui, je vais parler de ma famille. Il se compose d'... membres. (Si iti descri fiecare membru in parte.)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T17:27:38+02:00
Je veux parler aujourd'hui avec vous, madames et monsieurs, de ma famille. Nous sommes quatre a la maison. C'est mom pere, celui qui donne ordre dans ma famille. Mon pere travaille a l'atelier de reparation des vehicules. C'est tres heureux de sa metier, il en parle souvent. Ma mere travaille dans un supermarchet, elle est vandeuse. C'est bien pour nous, elle y achette les produits, et a la maison est la meilleure menagere. Ma sour est etudiant. Elle va toujours avec ces amies a la club ou film. Nous sommes une calme famille quand nous dinnons. Quant au reste, nous sommes chacun avec son affaire !