Ce vrea sa spuna proverbul:
cand vezi pe om in manie si inintristare nu-i mai face si tu suparare.nu pune paie pe foc ci mangaie-l de ai vreun mijloc iar de nu lasa-l mai bine ca sa nu-si descarce mania pe tine.

2

Răspunsuri

2014-05-19T16:37:08+03:00
Vrea sa spuna ca, atunci cand un om e trist, nu il supara tu mai tare,daca poti intr-un fel sa il faci fericit fa-o, daca nu poti lasa-l in pace.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T16:42:46+03:00
Sn cazri in care o ersoana isi zice necazurile altei persoane.Daca persoana care iti asculta problemele,se afla intr-o stare rea,are unele dificultati,poveri sa nu-i spunem si problemele noastre ca sa-l ingreunam ci sa cautam orice modalitate ca noi sa-l inveselim,sa-l incurajam si sa-l intarim.A pune paie pe foc semnifica manierea unei persoana ce deja este furioasa.Dar daca acea persoana nu vrea sa discute si ne respinge de mai multe ori sa o lasam in pace pentru a nu crea tensiuni mai mari,ci sa asteptam momentul potrivit pentru a-i oferi ajutorul necesar
la inceput este asa:sunt cazuri in care o persoana..
am gresit la primele cuvinte
Multumesc!!
nicio problema!