Răspunsuri

2014-05-19T16:36:53+03:00
Este interbelic deoarece a fost scris intre cele 2 razboaie modiale . este modern pentru ca este scris dupa tehnica franceza , bazandu-se pe un jurnal , de dragoste pt ca ilustreaza iubirea dintre maitreyi si allan
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T17:43:08+03:00
Romanul este interbelic intrucat a aparut in perioada dintre cele 2 razboaie mondiale. Este de dragoste pentru ca prezinta povestea de iubire dintre protagonisti. Este subiectiv intrucat autorul este si narator si personaj, actiunea fiind una reala inspirata din jurnalul autorului.
3 4 3