Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T16:28:43+02:00
Scrie despre descoperirile facute in fizica, despre fizicieni. ;)
Pai,poti sa scri niste experimente care sa arate o anumita chestie spre exemplu cu reflectia luminii mă intelegi
la acest proiect poti sa explici de ce ne este noua de folos fizica in viata, depre fizicieni ,experimente ,desene etc.
2014-01-25T16:29:44+02:00
Hey!
Eu am facut un proiect la fizica cu titlul "Alt mod de-a invata Fizica" :D
:))
am luat 10
si am prezentat niste fizicieni
ca vrei ti spun :D