Răspunsuri

2014-01-25T16:26:35+02:00
Ionuț si Andrei. Sunt ca doi brazi într-o. Tulpina. eu sunt mândru ca am o inima romana
doresc propoziti daca se poate
Aha sa sti cu sfantul soare nu prea îmi vine in minte
Îmi pare f.rau
ok ajuta-ma cu celelalte.
ms mult de autor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T16:27:41+02:00
Fratii erau ca doi brazi intr-o tulpina, ca doi ochi intr-o tulpina.
Cei cu inima romana de peste hotare s-au reintors ca sa-si petreaca Craciunul cu familiile lor.
Dupa furtuna, sfantul soare si-a facut aparitia.