Răspunsuri

2014-05-19T16:17:04+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T16:24:14+03:00
O persoana cand iti spune ceva jignitor,cu siguranta,ca are un motiv.Unul din aceste motive e mania de pe moment.Cand  o persoana este furioasa,un raspuns  bland calmeaza persoana si-i arata ca ea nu doreste cearta ci prietenie.Un raspuns cald inmoaie persoana,ca dupa ce se va linisti sa putem rezolva problema aparuta intr-un mod pasnic.Mai bine sa rezolvi problema in pace dar mai tarziu decat sa o rezolvi pe loc prin cearta.Acea persoana va fi cu siguranta,mai tarziu recunoscatoare fiindca ai procedat astfel.
3 4 3