Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T16:13:39+03:00
A) 2x+x=13-1
3x=12,x=4
b) x+x=7-9=-2, 2x=-2, x=-1
c) 4x-2x=6-2
2x=4 ,x=2
d) 5x-3x=-10-8
2x=-18
x=-9
e) x+2x-4x=15-1
-x=14 ,x=-14
f) 3x+2x=3-8
5x=-5
x=-1
2 5 2
2014-05-19T16:18:05+03:00
La a        2x+1=13-x => 2x+x=13-1 => 3x=12 => x=12/3 =>x=4
la b        x+9=7-x => x+x=7-9 => 2x=-2 => x= (-2) + (-2) => x= -4
la c       2+4x=2x+6 => -2x+4x = 6-2 => 2x=4 => x= 4/2 => x=2
la d       3x-8=5x+10 => 3x-5x = 10+8 => -2x = 18 => x= 18/-2 => x= -9
la e        x+1+2x=15+4x => x+2x-4x = 15-1 => -x = 14 => x= -14
la f         -2x+3=x+8+2x => -2x-x-2x=-3+8 => -5x = 5 =)> x= 5/-5 => x= -1
Daca este corect , te rog frumos sa imi multumesti si daca vei mai  avea timp , mai tarziu sa-mi notezi raspunsul " cel mai bun " :)