Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T15:53:25+03:00
2014-05-19T15:54:08+03:00
Pai depinde de ce iti da in problema. O poti scoate din arie (B+b=2A supra h) sau din formula pentru linia mijlocie (lm=B+b supra2 => 2lm-B=b) Sau daca iti da lungimea inaltimii si a laturilor congruente ridici inaltimile in trapez (inaltimile alea care sunt proiectiile punctelor de la capatul bazei mici pe baza mare...), calculezi cat face o cateta din triunghiul ala dreptunghic, o inmultesti cu 2 si o scazi din baza mare. Adica sunt multe variante si nu cred ca exista o formula 
Bafta!!

adica multumeste acolo in casutaa
multumit?
poate ca da >>>>
sauuu poate ca nuuu
:)))