Identifică predicatele verbale din textul de mai jos şi arată prin ce sunt exprimate.

- Oaaa! Cu siguranţă că te-ai înfundat în bibliotecă şi probabil că iar o să vii cu ditamai lucrarea. Dar sper că n-ai bătut câmpii.

- Nu mai glumi! Hai să-ţi citesc măcar începutul compunerii despre nuvela românească, la care m-am gândit foarte mult.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T15:39:06+03:00
Ai infundat expr prin vb,s vii expr prin verb(VB),sper expr prin vb pred,nu glumi expr prin vb pred
Sa citesc pred verbal expr prin vb pred,am gandit pred verbal expr prin verb predicativ
2014-05-19T15:46:14+03:00
Te-ai infundat    o sa vii    n-ai batut  nu glumi sa citesc m-am gandit
exprimate prin verb
2 3 2