daca mama ar avea cu 2 ani mai mult decat are.ar fi de o seam

a cu tata,a carui varsta este de 8 ori mai mare decat a surorii mele de 4 ani.Varsta surorii mele este jumatate din varsta mea.Afla ce varsta am eu,mama si tata,fiecare in parte. METODA GRAFICA

2

Răspunsuri

2014-05-19T15:31:21+03:00
Mama   |_________________________________________|...2...|
tata       |_____||_____||_____||_____||_____||_____||_____||_____|
sora      |__8___|
eu         |_____||_____|

Deci un segment inseamna 8.
Eu am 8+8=16 ani
Tata are 8x8=64 ani
Mama=64-2=62 de ani
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T15:39:26+03:00
Tata    I----I----I----I----I----I----I----I----I
                                               2
mama I----I----I----I----I----I----I----I--i--I

eu      I----I----I
           4
sora    I---I
1)aflam virsta tatei:4x8=32(ani)
2)aflam virsta mamei:32-2=30(ani)
3)aflam virsta mea: 4+4=8 (ani)
Raspuns:tata-32ani,mama-30 ani,eu-8 ani,sora-4 ani
1 5 1