faceti-mi propoziti in care complementele sa fie:mihaelei,(de la) dumneata,acum,repede,(cu) mine,-l

2
Astazi la ziua Mihaelei iam facut o surpriza
De la dumneata am vrut sa fur diste cirese
Eu amus vreau sa plec la oras
Tu vei merge ci mine la teatru
Surprinde-l intr-un mod emotionat
Mihaelei e atribut
ca sa fie complement trebuie sa determine un verb
acus
Eu plec astazi la Mihaela

Răspunsuri

2014-05-19T15:27:42+03:00
Eu vin de la dumneata.
Plec acum spre scoala
Eu merg repede cu bicicleta
Mama merge cu mine la stomatolog
Intreaba-l daca vine si el cu noi

Eu am adus Mihaelei bomboane de ciocolata
Am plecat de la petrecere din cauza Mihaelei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T15:29:44+03:00
mihaelei,
O vad pe Mihaela.
(de la) dumneata
Am plecat de la dumneata acum jumatate de ora
,acum,
Acum ma indrept spre casa.
repede,
A vorbit destul de repede la prezentare.
(cu) mine,
A plecat cu mine la bunici.
-l
L-au chemat parintii la masa.