Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T15:25:13+03:00
Pe pervazul clasei sunt doua buchete de flori.
2 3 2
  • Utilizator Brainly
2014-05-19T15:29:03+03:00
1.Ce flori frumoase!
2.Astazi am mers cu mama la florarie.
3.Unde sunt florile?
4.Albinele polenizeaza florile.
5.Mama pot sa i-au un buchiet de crizanteme?
6.Am cule 11 flori frumoase.
7.Pe ce camp voi gasi flori?

este vorba de buchetul de flori nu de crizanteme si nici de florarie
bn dar sa fie ceva cu flori!asa a spus!!
nu buchet de flori sa fie atribut
bene
dar despre flori trebuie