Ce puncte ar trebui atinse în realizarea unei compuneri care are ca temă apartenența la o anumită specie literară?(dacă se poate,și în ordinea corectă)

VA INFORMEZ CA ACORD 30 DE PUNCTE ,DECI VREAU UN RASPUNS CAT MAI RAPID,VA ROG!!!!!!!



2

Răspunsuri

2014-05-19T15:30:00+03:00
Se delimiteaza compunerea in: introducere, cuprins si incheiere

In introducere: in textul din introducere se mentioneaza titlul compunerii si expresii similare
In cuprins: ideile sunt prezentate cronologic, in ordinea fireasca, limbajul este clar si corect, se folosesc expresii poectice si expresii frumoase.
Incheierea: se prezinta un final fericit sau se transmite concluzia finala.

Cred ca asta vrei sa aflii...
ma refeream la o comunere care are ca tema apartenenta la specie a unei op.literare.de exemplu,se incepe prin definirea specie,se continua cu structura.....etc....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T15:33:59+03:00
Argumentarea apartenentei la specie
Introducere
-precizeaza titlul si autorul operei
-stabileste tema textului
-incadreaza opera la specia indicata ( formuleaza ipoteza)
Cuprins
-prezinta caracterusticile speciei
exemplifica aceste caracteristici pe baza operei
-prezinta, in rezumat , actiunea textului
-evidentiaza elementele de spatiu si timp
-prezinta pe scurt personajele textului
-caracterizeaza sumar personajul principal
-exprima-ti opinia cu privire la mesajul textului
Incheiere
incheie compunerea printr-o concluzie in care sa aduni trasaturile speciei si sa precizezi ca acestea se regasesc in opera studiata