Răspunsuri

2014-05-19T15:25:31+03:00
PS:  Te rog frumos sa nu uiti sa imi trimiti fotografia pe care am facut-o la munte!
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T15:25:49+03:00
Post-scriptul :Rugamintea trebuie mereu indeplinita
Dar nu mereu ocolita
Uneori trebuie ascultata
Dar nu a fi destramata,
Rugaminte mea personala:Asculta mereu si indeplineste cele cerute ,ca iti va parea bine totdeauna


25 4 25