Răspunsuri

2014-05-19T15:17:58+03:00
D- distanta

1 zi)d-d/2=A - restul de parcurs
2 zi) A-3A/4=B
3 zi ) B=60

A-3A/4=60 
4A-3A=2400 - Am adus la acelasi numitor
A=2400

d-d/2=2400
2d-d=4800
d=4800 km
E gresit! Si e elev de clase primare. Nu stie ce inseamna aducerea la acelasi numitor!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T15:41:16+03:00
Deseneaza un segment de 8 cm. imparte-l in 8. sub o jumatate din el fa o acolada si scrie prima zi
sub 3 parti din cealalta jumatate fa o acolada si scrie a doua zi
sub bucata ramasa scrie 60 km
Observi ca intreg traseul e format din 8 parti egale si ca valoarea unei parti e de 60 km
60kmx8=480 km si-au propus excursionistii sa parcurga
4 4 4