Cu 272 lei mama vrea sa cumpere cadouri indentice pentru trei feciori ai sai.Ea gaseste la magazin trei feluri de obiecte potrivite,la pretul, respectiv,de 85lei ,90lei si 95 lei .Pentru care dintre aceste obiecte poate opta?
Pentru ce obiect trebuie sa opteze ,ca sa-i raina un rest mare?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T15:00:54+03:00
2014-05-19T15:02:34+03:00
Obiecte identice= > poate lua doar un singur fel, nu se accepta combinatii

85*3=255. Mama are 272, deci si l-ar permite, si ar mai avea rest
272-255=17 lei


90*3=270 Si-l permite
272-270=2 lei rest

95*3=285 nu si-l permite, pt ca are doar 272 lei rest

Ca sa aiba restul cel mai mare trebuie sa cumpere produsul de 85 lei, ca sa ii raman a rest 17 lei