La o ferma sunt 797 de gaini,rate si curci.Stiind ca numarul gainilor si al ratelor este 674,iar al ratelor si curcilor 364,afla cite gaini, cite rate si curci sunt la ferma.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T14:57:14+03:00
R+g+c=797
g+r=674
r+c=364
c=797-674=123
g=797-364=433
r=364-123=241

1 5 1
2014-05-19T14:58:41+03:00
G+R+C=797
G+R=674
R+C=364
797-674=123(C)
364-123=241(R)
674-241=433(G)
VERIFICARE:123+241+433=797