Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-19T14:55:29+03:00
Leonardo da vinci a fost,pictor,arhitect si om de stiinta italian ,sculptor:cina cea de taina,gioconda,portretul unui muzician,buna vestire,adoratia magilor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T15:11:08+03:00
Leonardo da Vinci ne-a lasat mostenire numeroase capodopere arhitecturale, sculpturi sau picturi, ca de exemplu :
- picturi: Madona Benois, Bunavestire, Inchinarea magilor, Cina cea de Taina, Gioconda (Monalisa), Sfantul Ieronim, Fecioara printre stanci
ms ms ms ms ms ms
Monalisa;Fecioara printre stanci ;Buna vestire;Cina cea de Taina