Răspunsuri

2014-05-19T14:48:59+03:00
Daca munca unui muncitor s-ar dubla inseamna ca doi muncitori ar sapa santul in 2x20=40 ore
? daca munca se dubleaza...timpul nu scade?
20 : 2 = 10.......?
cred ca ai dreptate
de fapt....am aflat raspunsul...15;))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T14:56:55+03:00
Daca munca unui muncitor s-ar dubla insemna ca respectivul ar munci cat 2, deci putem considera ca in loc de 4 avem 5 muncitori

20 ore: 5 =4 ore reprezinta partea fiecaruia (daca ar fi 5)
20ore-4ore= 16 ore ar dura munca daca unul ar munci dublu
1 5 1