Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T14:12:30+03:00
Intr-o zi de primavara eu ii spun mamei:
-Mama,pot sa ma duc in parc cu ceilalti copii?
-Nu!
-Dar de ce?Am fost cuminte toata saptamana...
-Stiu.O sa vorbesc cu tata,ok?
-Da.
Acasa mama a vorbit cu tata si au luat o decizie:
-Avem o surpriza pentru tine.
-Ce e?
-O sa vezi!
Parintii m-au luat de mana.Cand am ajuns in centru tata mi-a pus mainile la ochi.Dupa ce m-a lasat sa ma uit,in fata mea era chiar parcul.
-Multumesc!am strigat bucuros.
-Cu placere,scumpule!
Si asa ziua aceea a fost o frumoasa.Suntem o familie fericita!

20 4 20
2014-05-19T14:38:04+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Era o dimineata de duminica eu si parintii mei am hotarat sa ne ducem in vizita la niste rude,dupa ce am coborat ne-am urcat in masina si am plecat.
-Mami,tati vreti sa punem la loto?le-am spus eu entuziasmata
-Desigur,vrei sa pui tu numerele?
-Da!
Dupa aceea ne-am dus la rude si apoi ne-am inors acasa,am mancat si am dat drumul la televizor sa vedem numerele la loto.Cand a anuntat numele castigatorului la 6 din 49 am ramas bloctai pentru ca chiar noi castigasem.
-Mami,tati vedeti ce bine ca am v-am rugat sa punem la loto?
-Da!
A doua zi ne-am dus si am luat bani si ne-am bucurat foarte mult.Aceasta a fost ce mai fericita intamplare din familia mea.
14 4 14