O firma a imbuteliat apa de 818 l minerala in sticle de 2 l.cate sticle s-au umplut?

2
pai cati litri de apa? nu sunt toate datele
da scz am uitat...
am schimbat
hei raspunzi ca imi trb acum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Răspunsuri

2014-05-19T13:58:21+03:00
A umplut exact 818l : 2l= 409 sticle
ouuuuu.......ce simplu...........!!!!!!!!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T13:58:47+03:00
818l:2l=409 sticle...........
fooaaarttteeee ssssiiimmmmppppllllu!
dar cred ca am mintea blocata!!!! nu stiu ce am saptamana asta!! pe bue zici ca am venit de pe marte!!!!
Se apropie vacanta mare...alta explicatie nu e....
da stiu....