Răspunsuri

2014-01-25T15:32:52+02:00
Din ce crieteriu este acest exercitiu?Te intreb ca sa vad daca l-am facut si eu in caiet.
recapitulare pentru teza\simulare. clasa a 8a
la lungimea dintre o dreapta si un plan. :D
Ah,...Am crezut ca este de a 7a..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T16:34:10+02:00
Salve!

Faci un desen clar si corect!

S ∉ (ABC) si SA=SB=SC=SD => perpendiculara coborata din S pe planul trapezului tau pica in centrul cercului circuscris trapezului isoscel!

Pt. ca BD _|_ AD, perpendiculara cu pricina pica, chiar in mijlocu lui AB; fie SM perpendiculata pe (ABC) => SM e distanta ceruta;

Sa o calculam cu T lui Pitagora in triunghiul dreptunghic SMA: avem SA =

8√5 cm si AM = 4 cm;

Spor la calcul!

Salutare!


1 5 1