Match
1)police
2)commit
3)plead
4)shop
5)break
6)community
7)serve

a) a sentence
b)window
c)a crime
d)service
e)recird
f)guilty
g)the law

2
La e) record
Puteti sa scrieti la raapuns, si daca nu aveti timp il postati si apoi scrieti la mesaje

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T11:45:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
7 - a
6 - d
5 - g
4 - b  shop window inseamna ca doar te uiti la vitrine da nu cumperi nimic
3 - f
2 - c
1 - e
2 5 2
2014-05-19T11:46:42+03:00