Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T11:08:46+03:00

întrebarea este:

- cine?

ex: alexia,colega mea,este la munte.

se desparte de restul propozitiei prin virgula sau prin linia de pauza.

sper ca te-am ajutat

atributul substantival da o informatie suplimentara si se afla intre virgule
2014-05-19T14:14:21+03:00
Atributul apozitional sta in cazul Nominativ, raspunde la intrebarea cine, insa este mult mai usor de recunoscut prin punctuatia sa caracteristica.