Răspunsuri

2014-05-19T10:54:37+03:00
Gandurile ideiile si sentimentele sunt  exprimate indirect cu ajutorul personajelor si al actiunii . Modul de expunere predominant este naratiunea. . Participa unul sau mai multe pesonaje . Poate fi scrisa in proza sau versuri.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-19T10:55:25+03:00
1) Sentimentele si mesajul scriitorului sunt tramsmise in mod indirect prin intermediul naratorului si a universului imaginar(prezentat).
2)Se inbina modurile de expunare:
-naratiunea
-dialogul
-descrierea
3)Sunt prezentate intamplari in evolutia momentelor subiectului.
4)Evenimantele sunt situate in spatiu si timp.
Sper ca  te-am ajutat!

2 5 2