Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T10:41:57+03:00
1. existenta procedeelor artistice: epitete, comparatii, personificari 
2 este prezentat (descris) un colt de natura, un personaj literar
3. existenta imaginilor: vizuale, auditive, olfactive
Multumesc mult, stiam dar nu eram sigura daca trebuie sa dau si exemple din text sau doar enumar ce am gasit . (epitete, personificari , descrierea muntilor)
2014-05-19T10:55:36+03:00


expresivitatea este date de limbajul artistic prin prezenta imaginilor artistice si a figurilor de stil.

modul predominant de expunere este descrierea.

multumesc mult, am inteles ca numai atat trebuie sa scriu, s-au mai specific si altceva??
mai scrii si altele...
adica le enumerez epitele, comparatiile?