motivatia este atunci cand chiar iti doresti ceva iar atentia vrea sa pari doar in centrul atentiei,adica sa pari mai interesant nu sa iti doresti ceva neapărat,dar poate fi si aceasta o asemanare,poate fi motivatia de a fi in centru-atentiei

Răspunsuri

2014-05-19T10:15:57+03:00
Daca esti motivat sa faci ceva vei fi si atent pe acel lucru . deci concluzia daca esti motivat esti si atent
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T10:20:17+03:00

atunci când ai un motiv foarte bun ca sa faci ceva devii atent astfel incat sa nu pierzi nici un detaliu care te-ar putea dezavantaja intr-o situatie putin mai delicata.

motivatia orienteaza si sustine unele lucruri pe care multi dintre noi le cinsideram a fii banale,iar atentia se exprima in orientarea concentrarea activitatilor.

sper ca te-am ajutat

cand am spus asemanari si deosebiri intre aceste procese m-am referit la ceva mai teoretic.. daca stiti sa ma ajutati, dar multumesc si pentru exemple.