Răspunsuri

2014-05-19T09:58:44+03:00
4: 52 =12 km    1 latura
aria patrat= l la a 2= 12 * 12=144km 
si transformi 144 km in ha
sper sa fie bun:)
gresit
in primul rand e 52:4. CUm ai facut tu trebuia sa iti dea 0. ceva
il al doilea rand 52:4=13. De acolo s-a dus tot
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T10:10:10+03:00
P patrat=4xl
4xl=52
l=52:4
l=13 km

Aria=lxl
Aria=13*13
Aria=169 km patrati=16900 hectare

pt ca 1 km patrat=100 hectare
1 5 1