Depinde de caracterul sau ,rau sau bun este prietena mea si trebuie sa o respect lafel cum ma respecta ea pe mine.Nu conteaza ca are defecte toata lumea are.defecte .Ea este o persoana unica pentru mine ma determina sa fiu suparata uneori pe ea dar este una care nu o pot so uit,nici odata no pot uita

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-19T09:58:32+03:00
                                             prietena  mea
prietena  mea este  o fata ,inalta  si draguta. si are 12 ani.ea este tot timpul impletita.
Ea  este o fata desteapta si talentata la desen.
ea se imbraca in rochii elegante .Ea are un par lung si blond.Aceasta este modesta,simpla si o inventatoare excelenta.Pe prietena mea o cheama Lorena si are ochii albastriii,fata alba ca laptele,obrajii rosii ca bujorii,nasul mic si drept,este slabuta,urechile mici si rotunde.Ea este cea mai buna prietena a mea.
18 3 18
2014-05-19T09:59:52+03:00
Cea mai buna prietena a mea este Andreea. Ea are 13 ani si ochi caprui. Parul ei este un blond luminos spre saten. Este o fire prietenoasa,blanda si foarte amuzanta.II place sa deseneza si sa isi faca diverse impletituri la par. II mai place sa calareasca la rudele ei de la tara. Este o iubitoare de animale,placandu-i hamsterii si caii. Ea se imbraca elegant dar simplu.In timpul liber imi petrec timpul numai cu ea :3
20 3 20