Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T14:59:20+02:00
Potoliţi-vă s-a scris astfel datorită cratimei care marchează rostirea intr-o singură silaba a două cuvinte ţi totodata pronunţarea împreuna a două părţi de vorbire diferite,un verb(potoliţi) şi un pronume personal la persoana a 2-a plural (vă).
Sper că este răaspunsul corect şi cel pe care îl aşteptai.
Cel mai bun răspuns?
6 4 6
2014-01-25T19:14:44+02:00
Verbul 'a potoli' conjugat la persoana a II -a plural, mod imperativ, + forma neaccentuată a pronumelui personal ('voi'), pers. a II-a plural.(cine să se potolească? "Voi să vă potoliți")
1 5 1