Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T09:37:29+03:00
Climatul temperat oceanic
-apare in vestul Europei(Franta, Benelux, Arhipelagul Britanic, V Norvegiei)
Climatul temperat continental
- se intalneste in centrul si estul Europei devenind cu atat mai excesiv cu cat inaintam spre est
Climatul mediteranean
- se extinde peste peninsulele din sudul Europei (din Portugalia pana la Bosfor)
- are 2 anotimpuri
Climatul montanâ
- se intalneste in muntii ce depasesc 2000 de m
Climatul subpola
r- caractrerizeaza Europa Nordica (partea de n)
Poti te rog sa-mi dai si altitudinea?
sigur.. la ce?
Pai nu stiu ce prostii zicea profesorul de geografie la climat despre altitudine nordica -sudica nu stiu ce...
scuze dar nu imi dau seama si la mine in caiet nu zice nimic..D:
2014-05-19T09:54:36+03:00


zona calda:

-climat ecuatorial

-desert(climat tropical uscat)

-climat subecuatorial

-climat tropical umed


zona rece:

-climat polar

-climat subpolar


zona temperata:

-climat subtropical

-climat rece

-climat continental