Răspunsuri

2014-05-19T09:34:10+03:00
Cainele roade cu placere un os.
Pomul se cunoaste dupa roade iar omul dupa fapte. Roade = fructe
Covorul se roade daca este spalat prea des
Pantoful drept ma roade.
ms
Ma roade un gand rau.
multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T09:34:28+03:00


eu rod pixul când sunt suparat/a.

iepurele roade morcovul cel mare.

ma roade invidia când il vad impreuna cu ea.

imi rod degetele când sunt cu tine.

in inima mea eu rod gelozia.