Răspunsuri

2014-05-18T23:32:22+03:00
Meridionali , Occidentali , Orientali
Poti sa spui ca principalele resurse ale tarii provin din Carpati: lemnul (din numeroasele paduri), minereurile fieroase (aur, argint, mangan etc), minereurile neferoase (roci decorative ca marmura, travertinul etc)
Muntii reprezinta sursa de adapost si de hrana pentru multe animale
Comentariul a fost şters
Carpatii reprezinta si o sursa de venit din turism
Carpatii nu sunt foarte inalti, deci putem urca pana la cel mai inalt varf fara sa avem probleme cu respiratia
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T23:35:46+03:00
Cele trei ramuri ale Carpatilor sunt: Carpatii Orientali, Carpatii Occidentali si Carpatii Meridionali.
2 5 2