La o librarie s-au adus 848 de caiete.Un sfert din numarul lor sunt caiete de matematica,numarul caietelor de limba romana este egal cu produsul nr.124 si 3,iar restul erau caiete de desen si muzica.Aflati cate caiete de muzica s-au adus,stiind ca nr.acestora este egal cu cel a caietelor de desen.

2
848:4=212(caiete matematica) 124x3=372(caiete de romana) a+b=caiete desen+muzica in mod egal a+b=x 212+372+x=848 584+x=848 x=848-584 x=264
264:2=132 (caiete de desen si respectiv caiete de muzica)
a=132 caiete desen b=132 caiete de muzica

Răspunsuri

2014-01-25T14:40:14+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T14:42:41+02:00
848:4=212(caiete matematica)
 124x3=372(caiete de romana)
 a+b=caiete desen+muzica in mod egal
 a+b=x
 212+372+x=848
584+x=848
x=848-584
 x=264
264:2=132 (caiete de desen si respectiv caiete de muzica)
a=132 caiete desen
 b=132 caiete de muzica
1 5 1