Ajutați - ma va rog frumos!
Cocoşului care cântă înainte de vreme i se taie capul.
Analizați va rog frumos si urgent, toate părțile de propoziție ce sunt in propoziție, ...analiza morfologica!!!
Mulțumesc anticipat pentru răspuns! !


2
tu treb sa subliniezi inca
ce clasa esti
inainte de vreme complement circumstantiale
inainte e adverb de e prepozitie si vreme e substantiv
Clasa 7 :)

Răspunsuri

2014-05-18T22:53:20+03:00
Cine cocusul subiect exprimat prin substantiv 
Toate trebuie....;)
stiu
i se taie capu i ii pronume se taie ii verb shi capu subst da ca parte de vorbire nush shii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T23:03:13+03:00
Cocosului= Subiect exprimat prin subst comun
care= pronume relativ
canta=P exprimat prin vb predicativ
inainte= C c de timp exprimat prin adv de timp
devreme= -||-
i=pronume reflexiv, C.I
se taie= P, expr prin vb impersonal
capul= subst comun, C.d


1 5 1