Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-18T22:15:57+03:00
Romanul este opera epică în proză, de mare întindere, preponderent narativă, cu o acţiune complexă şi complicată, ce se desfăşoară pe mai multe planuri narative, cu conflicte puternice şi cu numeroase personaje, oferind o imagine amplă şi profundă asupra vieţii. Principalul mod de expunere este naraţiunea, iar trăsăturile personajelor reies din propriile fapte, gânduri şi vorbe, cu ajutorul dialogului şi al monologului interior.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T22:21:25+03:00
Prima data scri definitia completa a romanului, apoi aduci argumente la ceea ce ai zis in definitie, povestesti pe scurt actiunea, si in final reiei pe scurt ce ai scris . ( in concluzie opera studiata este roman deoarece .... si enumeri caracterisitciile )
1 5 1