Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T21:59:29+03:00
Raspunsul este:  interval deschis (-infinit, 2)   

5 4 5
2014-05-18T22:00:26+03:00
X apartine intervalului (minus infinit ; minus 3]
deoarece minus cu minus iti da plus
care 2?
Scrieti sub forma de interval de numere reale multimea A = {x|x∈R,-x>2}
-x>2 = ( - infinit'; 2) sau (-infinit; 3]
desi cred ca razvan are dreptate deoarece x aportine R
l-ai luat pe 2 ca numar negativ, in loc sa-l iei pozitiv, in rest e bine