1) Transformati in:a) litri : 100 dl ; 400 cl ; 1500ml ; 0,14 hl ;1) Transformati in:
a) litri : 100 dl ; 400 cl ; 1500ml ; 0,14 hl ; 2,05 dal ; 0,4 kl
b) decilitri : 14 l ; 25 cl ; 14 sal ; 0,002 kl ; 0,104 hl ; 21.400 ml
c) hectolitri : 45 l ; 150 dl ; 52 dal ; 13002 cl ; 18.000 ml
Exemplu: 1 l= 10 dl, deci 100 dl =100:10= 10 l
Exemplul e din carte!

Multumesc mult !

2
Transformati in:
a) litri : 100 dl ; 400 cl ; 1500ml ; 0,14 hl ; 2,05 dal ; 0,4 kl
b) decilitri : 14 l ; 25 cl ; 14 sal ; 0,002 kl ; 0,104 hl ; 21.400 ml
c) hectolitri : 45 l ; 150 dl ; 52 dal ; 13002 cl ; 18.000 ml
Exemplu: 1 l= 10 dl, deci 100 dl =100:10= 10 l
Exemplul e din carte!

Multumesc mult !
CoRECTARE
dar nu a respectat cerinta ta???????????
ba da ,dar inceputul era scris de doua ori

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T21:45:17+03:00
1. a) 100dl - 10l;
400 cl - 4l;
1500 ml - 1,5l;
0,14hl - 14l

b) 14l - 140dl
25 cl - 2,5dl
14 dal - 1400dl
0,002kl - 20 dl
0,104 hl - 104dl

c) 45l - 0,45hl
150 dl - 0,15hl
52 dal - 5,2hl
13002 cl - 1,3002hl
18.800ml - 0,188hl


Tu chiar nu stii sa faci sau ti-e lene?
a) 2,05 dal ; 0,4 kl ??
b) 21.400 ml ??
a) 2,05dal - 20,5l; 0,4kl - 400l ||| b) 21.400ml - 214dl
  • Utilizator Brainly
2014-05-18T22:47:25+03:00
Sunt de acord cu  raspunsul celalalt
asta am vrut sa scriu si eu,dar dupa aia spuneati ca este copiat

1 5 1